Napisz do naszych specjalistów pomoc@grupagazeta.pl
Dla szybszej obsługi zgłoszenia prosimy o wysłanie poniższych informacji:
Czy problem dotyczy programu pocztowego?
Podaj:
- rodzaj urządzenia: komputer, telefon, tablet, inne urządzenie
- pod jakim systemem operacyjnym pracujesz (wersja)
- z jakiej aplikacji korzystasz (wersja)
- informację jaką wprowadziłeś/aś konfigurację - zrób zrzuty ekranów z konfiguracją konta w programie pocztowym
Czy problem dotyczy poczty w przeglądarce?
Podaj:
- rodzaj urządzenia: komputer, telefon, tablet, inne urządzenie
- w przypadku telefonu, tabletu czy korzystasz z wersji mobilnej
- pod jakim systemem operacyjnym (wersja)
- z jakiej przeglądarki korzystasz (wersja)
Czy został wyświetlony jakiś komunikat błędu?
- prześlij nam zrzut ekranu albo skopiowany tekst komunikatu