Możesz dodać zewnętrzną skrzynkę do swojej poczty.
Zaloguj się na swojej poczcie https://poczta.gazeta.pl/
Najedź na menu (trzy poziome paski) z górnym lewym rogu strony
Wybierz z rozwijanego menu "Ustawienia" (ikona koła zębatego)
Wybierz w sekcji "Konto" zakładkę "Skrzynki zewnętrzne". Następnie wybierz przycisk "+Dodaj skrzynkę zewnętrzną".
Wybierz dostawcę z dostępnych. Jeżeli nie widzisz swojego dostawcy poczty wybierz "Inna skrzynka".
Wprowadź w pole "Adres e-mail" adres e-mail.
Wprowadź w pole "Hasło" hasło jakiego używasz w zewnętrznej skrzynki.
Ustaw z dostępnych opcji:
Pobierz listy: należy wybrać, które listy mają zostać pobrane. Można pobrać wszystkie listy, wiadomości z ostatnich 30 dni, lub te, które przyjdą od momentu dodania skrzynki.
Po pobraniu: trzeba wybrać czy kopie pobranych listów powinny zostać na poczcie zewnętrznej czy mają zostać usunięte.