Kontakt

Potrzebujesz pomocy?

Napisz do naszych specjalistów pomoc@agora.pl

Dla szybszej obsługi zgłoszenia prosimy o wysłanie poniższych informacji:

Czy problem dotyczy programu pocztowego?

Podaj:

  • rodzaj urządzenia: komputer, telefon, tablet, inne urządzenie
  • pod jakim systemem operacyjnym pracujesz (wersja)
  • z jakiej aplikacji korzystasz (wersja)
  • informację jaką wprowadziłeś/aś konfigurację - zrób zrzuty ekranów z konfiguracją konta w programie pocztowym

Czy problem dotyczy poczty w przeglądarce?

Podaj:

  • rodzaj urządzenia: komputer, telefon, tablet, inne urządzenie
  • w przypadku telefonu, tabletu czy korzystasz z wersji mobilnej
  • pod jakim systemem operacyjnym (wersja)
  • z jakiej przeglądarki korzystasz (wersja)

Czy został wyświetlony jakiś komunikat błędu?

  • prześlij nam zrzut ekranu albo skopiowany tekst komunikatu